Sunday, August 31, 2008

恋人未满

I've to thank Lishen for writing this note down! Quite an old song from SHE. But heck. The lyrcis are meaningful. Here's part of it which he extracted. and I think I've gotta share it.

我们以后
会变怎样
我迫不及待想知道答案
再靠近一点点
就让你牵手
再勇敢一点点
我就跟你走
你还等什么
时间已经不多
再下去
只好只做朋友
再向前一点点
我就会点头
再冲动一点点
我就不闪躲
不过三个字
别犹豫这么久
只要你说出口
你就能拥有我

No comments: